rianneinzuidafrika.reismee.nl

Mozambique!

Ha allemaal!

Wat een leuke reacties van iedereen! :D Ik wil even vertellen dat we veilig zijn aangekomen in Mozambique! Het was een grappige, chaotische en vooral Afrikaanse rit hier naar toe! De rest vertel ik later nog wel! Voorlopig blijf ik tot volgende week dinsdag (13 juli) hier, tot dan is mijn mobiele nummer: 00258848824218

Als je geen bericht terug krijgt, kan het zijn dat de smsjes niet aankomen bij mij! (of ik vind je niet aardig genoeg, haha)

Geniet van jullie vakantie en van het mooie weer in Nederland!

Dikke kus, Rianne

Reacties

Reacties

Anne-Kirsten

Fijn om te lezen meis! :-D
Is het weer al iets beter daar?
Geniet ervan!!

...en tot heel snel... :-)

Liefs mij

marrie van rikxoort

Hoi Rianne,

Jij reist wat af zeg! Nu Mozambique, ben heel benieuwd naar de verschillen tussen die landen!
Geniet nog maar lekker, het lijkt me leuk om je straks weer eens "live"te zien!

groeten tante Marrie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!