rianneinzuidafrika.reismee.nl

Het aftellen kan beginnen!

Ha allemaal!

Nog eens een kort berichtje! Wat een wedstrijd gisteren, hier in Mozambique, in een kroegje met allemaal mensen die voor Spanje waren moesten wij Nederland supporten. Jammer dat ze het niet gehaald hebben! M'n reis zit er hier al bijna op en ik ben al druk aan het aftellen! Ik geniet nog van elk moment, want Mozambique is wel een heel ander land dan Zuid-Afrika! Zeker meer het gevoel dat je in Afrika zit en ik heb hier ook nog heel veel indrukken op gedaan. De komende dagen zal ik in Johannesburg verblijven, bij de oom en tante van Lieneke. Daar kan ik rustig m'n tas goed inpakken, m'n laatste blog schrijven en me geestelijk voorbereiden op m'n thuiskomst! Ik krijg van heel veel mensen lieve smsjes, maar mijn smsjes die ik dan terug stuur komen niet aan. Tja, Afrika he! Morgen rij ik weer met de bus terug naar Zuid-Afrika, en zal ik mijn oude vertrouwde nummer weer gebruiken. Ik kan dan ook weer smsen!

Voor degene die het al gewist hebben: 0027713927487

Ik hou het nu even kort, want ik moet zo terug naar het hostel. De ' kledingmaker' komt zo langs, want we hebben een echte afrikaanse jurk laten maken!

Liefs, mij

Reacties

Reacties

Gerrit

Ze konden ook niet alles winnen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!