rianneinzuidafrika.reismee.nl

Mijn stekkie..

Hey allemaal!

Jaja, wat gaat de tijd snel! Nog 38 dagen en dan begint de grote reis! In de tussentijd is er al weer veel geregeld en gedaan... inentingen, internationaal rijbewijs, alle papieren op orde krijgen en nog veel meer van dat soort dingen. Het voelt zeker lekker dat het meeste en vooral de belangrijkste dingen geregeld zijn! Ben op het moment vooral bezig om mijn stage hier in Nederland af te ronden en de daarbij behorende taken voor school zo snel mogelijk af zien te krijgen! Maarja, daar hebben we dan nu de vakantie ook voor. Heerlijk aan de studie 'ahum'. Het scheelt dat ik een zonnig vooruitzicht heb, 25 graden in PE op dit moment!

Zo'n twee weken geleden moest ik kiezen of ik in een studentenhuis of in een appartement wou gaan wonen. Samen met Lieneke en Inge alle voor- en nadelen opgenoemd, zoalsveiligheid, rust, gezelligheid, privacy, grootte van de kamers,afstand strand enz. We hebben gekozen voor het appartement Putsands. Dit omdat deze goed beveiligd is, er goed en netjes uitziet, erg groot is, aan het strand ligt enwe hier kunnen kiezen of we lekker thuis blijven of dat we richting een studentenhuis gaan om een feestje te bouwen. Met z'n drieën in een huis is het ook makkelijker om boodschappen, koken enz. te regelen. Om nou voor 10 man te gaan koken zit ik eigenlijk ook niet op te wachten, drie man moet me nog wel een keer lukken! Haha. Het appartement ligt zo'n 20 minuten van m'n stageplek af, dus dat is ook prima te doen!Wehebbenvier kamers en twee badkamers.Ik voeg wel even wat foto's toe van het appartement... ben benieuwd of het in werkelijkheid het er ook zo uitziet of dat ik ergens tussen de kakkerlakkenin the middle of nowhere terecht kom! Maarja, dat overleef ik dan ook wel weer :)

Nu dit allemaal geregeld is nog even genieten in Nederland! Veel leuke dingen doen, want het uitzwaaien komt maar wat snel dichterbij!

Tot snel! Liefs mij.

Reacties

Reacties

mams

Ha meis,
De tijd dringt zeker. Als alle feestdagen voorbij zijn zit je zo in het vliegtuig... Oeps, wat spannend... en wat zal ik je missen!!!
Dus koken voor drie man moet zeker lukken???
Zullen we dan maar eens een aantal keren vast gaan oefenen??? Hahahaha...pap, jij en ik...precies drie!!!
Liefs. mams

Janneke...

Oho Rianne... wat snel ga je!!

Hele fijne feestdagen nog in nederland met iedereen om je heen! En dan.... op naar port Elizabeth!!!!
jeuhhh!!!

liefs

Oma

O, wat is de tijd nog kort. Wat zal ik je missen als ik hier kom, maar ik zal proberen je veel te schrijven en te sms-en. Ik hoop dat je heel veel indrukken op zal doen en veel zal leren voor je verdere leven. Vergeet oma maar niet en stuur zo nu en dan maar eens een kaartje. Je blijft in oma's hart een apart plekje houden en zeker in het gebed. Blijf jij in hetgeen jou geleerd is!!! Liefs en heel veel kusjes van je oma.

middenbouw 3

hoi juf rianne, wij vinden het jammer dat je van school gaat hier. We zullen deze site regelmatig gaan bekijken om zo toch een beetje bij je te blijven.Veel plezier en succes. liefs van ons allemaal middenbouw 3

van rick

ik vin jammer dat je weggaat

Oom Peter

Hoi Rianne,

Dat komt snel dichterbij. Goede voorbereidingen nog en een goede tijd in PE. Sterkte met afscheid nemen. Stop een zakdoek in je handbagage om op Schiphol bij je te hebben.
Ga met God dan gaat het goed!

leonie

ik hoop dat je het leuk hebt.

Ina

Hoi Rianne,
Wat leuk dat we je op deze manier kunnen volgen!
Leuk om je gisteren nog ff te zien en te spreken.
Op de foto's zien we dat je best wel een redelijk uitzicht hebt vanuit je appartement :).
Ik heb het weleens minder gezien.

Veel succes en sterkte woensdag en hou je taai!
Groetjes van alle 5 de Blaadjes

Claire

Hee Rianne,

heel veel plezier in het verre zuiden!
Net zoals Thea zei: Geniet van de cultuur, omgeving enzovoorts en ga vooral niet stressen om school :P
Succes met je tas inpakken en tot spreeks!

Liefs Claire

Egbert-Jan

Hoi lieve lieve lieve Rianne. Ik zal je hevig gaan missen, maar gelukkig kan ik via deze site precies zien wat je allemaal doet, dus dat is wel een opluchting. Heel veel succes gewenst!!!

Dikke kus van mij

Yvonne Nijkamp

Hai Rianne,

Nog één nachtje in je eigen bed en dan ga je. wat een fantastisch plekje lijk te hebben gevonden zeg. Harstikke gaaf dat je erheen gaat. We zijn erg benieuwd naar je eerste indrukken.
Goede reis en Gods zegen.

groetjes van Yvonne,

léonie van bladeren.

Beste Rianne.
slaap lekker vannacht.
en maak morgen een goeie reis naar zuid afrika.
met veel plezier(:
groetjes de blaadjes.

léonie van bladeren.

nog een dingetje.
kom niet terug met de tweede man(:

xxx leonie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!