rianneinzuidafrika.reismee.nl

Nog 1 nachtje...

Ik wil voordat ik vertrek iedereen even super bedanken voor alle kaartjes, mailtjes, cadeautjes, smsjes, belletjes, bezoekjes enz.! Voelt heel erg fijn dat iedereen zo enthousiast is en aan me denkt! Daarnaast heb ik zaterdag echt een geweldige dag gehad, ik heb van 's ochtends vroeg tot midden in de nacht genoten! Het feest was geweldig gezellig!!

Laughing

Thanks =)

Maar... nu is het dan eindelijk zover! De koffer (jaja het is bijna niet te geloven!) zit dicht! Met hulp van Anne hebben we hem gestructureerd ingepakt en kan alles mee wat ik graag mee wil! Qua kilo's zit hij op het randje, maar ik ga het gewoon proberen om hem door de controle heen te krijgen. (spanning moet er natuurlijk wel een beetje inblijven!) Morgen vertrek ik dan om 10 uur naar Schiphol, daar ontmoet ik Inge en Lieneke waarmee ik verder ga reizen! Ben erg benieuwd naar ze, maar we hebben genoeg tijd om elkaar te leren kennen in het vliegtuig. Het is jammer dat papa en mama niet mee kunnen, want papa hoorde vandaag dat hij morgen naar hetziekenhuis moet om een foto te laten maken van zijn longen. (niet schrikken mensen,het is voor controle) Nu gaan Mark, Anne-Kirsten, Gerdieneke en Rik mij wegbrengen. Dus fijn om deze mensen dan bij me te hebben...

Ik zal nog even wat leuke fotootjes van m'n feestje erop zetten en dan ga ik maar eens mijn bed opzoeken... hopen op een goeie nacht!

Kusjes Riann

Reacties

Reacties

Jordi

Hoihoi Rianne,, weet niet of je dit nog leest voordat je het vliegtuig in stapt.. maar ik wens je een hele goede reis toe! Hoop binnenkort op de site te lezen dat je veilig bent overgekomen..
vond het ook gezellig zaterdagavond.. en uiteraard blijf ik je (met vele anderen denk ik) volgen via deze site:) liefs

Yvonne

Hoi Rianne,

Ook wij wensen jou een hele goede reis.
groetjes

Gertrude

lieve Rianne!
Op het moment dat ik dit schrijf, zit jij waarschijnlijk hoog in de lucht... Hopelijk heb je een veilige reis en zul je een mooie stageperiode hebben! We zullen aan je denken en natuurlijk volgen we je avonturen via deze site!!
liefs van Daniël, Joël en Gertrude.

Papa

We hoorden net dat je met twee voeten in PE bent geland! Gelijk al met een tour door de stad en straks naar jullie appartement... Ik ben dankbaar dat je reis goed is verlopen. Geniet maar van alle nieuwe indrukken en heel veel plezier. Paps

leonie

beste rianne.

wat fijn dat je veilig bent aan gekomen.
en bevalt het je goed in het arpartement?
het zag er wel fantasties uit zeg met dat mooie uitzicht
is het een leuk stuk land in PE?

groetjes leonie(:.

Ina

he lieve Rianne,
Goed te horen dat alles goed is gegaan!
Leonie volgt je op de voet dat zie je we :)
Ze is er heel erg druk mee!!
Geniet er nu maar lekker van!
Liefs,
Ina

rick peters

Hallo juf Rianne.
is het leuk in afrika fijn om te horen dat je er nu bent.
en geniet er maar lekker van. Want als je het leuk vind gaat een half jaar heel snel.als je last van ongedierte hebt kijk dan in het boek oma weet raad.Maar we hopen niet dat je het nodig hebt heel veel gezondheid toegewenst van uit rijssen
Gr. Rick en ouwders.

Wesselien

Rianne!!!... Ik heb van Gerdieneke alle voorbereidingsverhalen gehoord! En ik wilde eignelijk je nog even bellen... maar het was er een beetje bij ingeschoten! Ik ga je lekker zo in de gaten houden en ik hoop dat je een supertijd tegemoed gaat!!... En als je er de kans voor hebt moet je zeker even gaan bungy jumpen in Bloukrans! De grootste van de hele wereld..... 216 mtr.! Echt dat is vet leuk!

Lfs Wes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!